Eigenschappen 3CX VoIP PBX Pro
8 gelijktijdige gesprekken
Lokaal (Windows of Linux) of via de Cloud
Eenvoudig in beheer
Callcenterfuncties
Applicatie-integratie (o.a. Outlook en Office 365)
Oproep doorschakelen naar mobiel (iOS en Android)
Webconferencing mogelijkheid
Overzicht met aanwezigheidsstatus collega's
Fax en voicemail doorsturen naar e-mail
Instant messaging: communiceren via chat
Schaalbaar, te upgraden met licentie
Geleverd via e-mail (licentiecode en link naar de software)
Schaalbare telefooncentrale
Met 3CX beschikt u over een schaalbare en gebruiksvriendelijke IP-telefooncentrale voor Linux- en Windows-systemen. U kunt de 3CX software lokaal laten draaien of via de Cloud en kiest zelf de toestellen waarmee u de telefooncentrale wilt gebruiken. Sluit uw IP-telefoon of gateway aan op het netwerk en 3CX start het configuratieproces automatisch. Deze licentie is geschikt voor 8 lijnen, maar is eenvoudig te upgraden naar 16, 32 of 64 lijnen.
Eenvoudig in beheer
Waar u de 3CX software ook installeert, u houdt eenvoudig de controle over uw telefooncentrale. Via de overzichtelijke beheerconsole beheert u alle aangesloten IP-telefoons. En is er een nieuwe firmware beschikbaar, dan installeert u deze met een paar klikken op de toestellen. Doordat u alles gewoon zelf kunt doen, hoeft u niet meer de hulp van een externe helpdesk in te schakelen.
Oproepen doorschakelen naar mobiel
Bent u niet op kantoor, maar wilt u toch bereikbaar blijven? De 3CX licentie ondersteunt VoIP-clients voor iOS en Android zodat oproepen direct kunnen worden doorgeschakeld naar een mobiele telefoon. Hierdoor hoeven gebruikers niet meer hun mobiele nummer met collega's te delen. Aan de hand van de statusaanduiding (beschikbaar, afwezig, niet op kantoor) is meteen te zien of iemand bereikbaar is of niet.
Unified Communications functies
Gebruikers van 3CX krijgen automatisch toegang tot uitgebreide Unified Communications functies, zonder dat daar aparte kosten bijkomen. Voer virtuele vergaderingen via de webconferencingfunctie (max. 10 deelnememers) of communiceer onderling via instant messaging (Windows, Mac, iOS en Android). Ook kunt u de aanwezigheid van collega's inzien en fax- en voicemailberichten automatisch laten doorsturen naar uw e-mail.
Callcenterfuncties
De 3CX Pro licentie bevat geavanceerde callcenterfuncties om uw klantenservice optimaal te laten functioneren. De uitgebreide contactrapportage biedt o.a. inzicht in wachtrijen en wachttijden, afgebroken gesprekken en terugbelstatistieken. Daarnaast kunt met gesprekken meeluisteren, medewerkers trainen of gesprekken overnemen als dat nodig is.